Volg ons op:

De zomer en daarbij vaak ook de zomervakantie is het moment om even de balans op te maken, terug te kijken naar het eerste half jaar. Een moment van bezinning aan zee, met een koud biertje in de hand. Zodat je na de vakantie weer als een raket, opgeladen en met frisse energie aan het werk kunt. Je gaat bijsturen, aanscherpen en met een stijgende lijn op de jaardoelstellingen af, zodat er tijdens de eindejaarsborrel rijkelijk geproost kan worden op weer een mooi en succesvol jaar. Zie je de raket al gaan?

Half gesmolten raketijsje

In minimale gevallen zullen er dit jaar ook echt dit soort vlammende raketten zijn. Voor een overgroot deel komen we niet verder dan een half gesmolten raketijsje in de tuin of het balkon. Of heel misschien wordt er een raketijsje uit het Franse of Spaanse koelschap geplukt. Ook de bezinning aan zee gaat er dit jaar ook anders aan toe. De gedachtes zijn anders, beslissingen moeilijker, uitdagingen groter en het blauw wat je ziet, is waarschijnlijk van het opblaasbadje.

Tijd voor een spoedcursus omdenken. Tijd om de druppels van het gesmolten raketijsje van je hand af te likken en tijd om je tanden er flink in te zetten. De onzekerheid van nu maakt dat veel organisaties bevriezen, zelfs in deze hitte. Dit is het moment om je te laten zien, wat maakt jouw organisatie zo mooi om voor te werken? Dat als straks de hitte plaats heeft gemaakt voor een verkoelende nazomer, je niet de kans mist op de kandidaten die deze zomer besloten hebben een stap te zetten in de richting die ze al zo voor ogen hebben. Of dat de kandidaat die jaren op een goede plek heeft gezeten, nu helaas een onverwacht duwtje in de rug heeft gekregen en nu de kans (moet) pakken om iets anders te gaan doen. Tijd om de ‘brain freeze’ van de organisatie los te laten en durf weer een beetje vooruit te kijken naar de richting van jouw raket!

Brain freeze

Ook wij hebben onze ‘brain freeze’ losgelaten en zetten nu onze tanden in het smeltende raketijsje door een aantal mooie video’s op te nemen waarin klanten vertellen over het samenwerken met ons. Want alleen ga je sneller, maar samen kom je verder. We willen immers dat onze raket ver komt, samen met onze klanten. Benieuwd wat zij over FairSterk te vertellen hebben?

Daarnaast zijn wij zelf medeverantwoordelijk voor deze tropische temperaturen. Voordat de zomer namelijk echt begon, hebben we onze klanten, relaties en netwerk een zomerkaartje gestuurd met de boodschap dat we ze een zonovergoten zomer wenste. Nou, daar is hij dan, de bloedhete tropische zonovergoten zomer. Puntje ter evaluatie; volgend jaar wensen we iedereen 26 graden met een verkoelend zomerbriesje. Ook een leuke boodschap om te versturen én te ontvangen.

Webinar

En ja, als het dan zo ontiegelijk warm is en het buiten niet uit te houden is, kun je maar beter binnen zitten. Om te zorgen dat jij je niet gaat vervelen en je kennisniveau op pijl blijft zodat die raket weer als een speer gaat, organiseren wij verschillende webinars. Onderwerpen als Content marketing strategie en Inbound recruitment marketing zijn al voorbij gekomen.


Bij een live webinar aanwezig zijn? Dat kan, schrijf je hier in voor de volgende webinar, meten is weten

Skyhigh

Maar wat onze raket pas echt skyhigh laat vliegen, zijn de samenwerkingen met onze klanten, door het creëren van een gezamenlijk doel en daarmee onze klanten aantrekkelijk maken op de arbeidsmarkt doormiddel van recruitment en arbeidsmarktcommunicatie. Het gaat niet om de zoektocht naar de ideale kandidaat, maar dat de ideale kandidaat op zoek gaat naar jou. Maar hoe doen we dat dan?

Onzekerheid bevriest en paniek verblindt. Want als je organisatie in een ‘brain freeze’ zit en je kijkt naar je raket, dan denk je dat de kleuren rood – oranje – geel staan voor aardbei, sinaasappel en citroen. Maar als het wat ontdooit of misschien zelfs wel smelt en je durft te proeven, dan pas weet je dat het gaat over framboos – sinaasappel  en ananas! We helpen en verrassen je graag en in onze raket is er altijd plek. Dus welkom aan boord en let’s go sky high! 

Breng in enkele stappen de candidate journey in kaart

  • Handvatten om de kandidaat journey in kaart te brengen;
  • De 7 verschillende fases;
  • Speciaal voor de Recruiter of HR manager die van zijn werving een specialisme wil maken.
Download de handleiding!

Interessant?

Vraag meer informatie op bij Arthur.