Volg ons op:

Eind oktober had ik mijn eerste werkdag bij FairSterk. Nu, bijna een half jaar later, zit ik midden in de wereld van employer branding, arbeidsmarktcommunicatie en candidate experience. Ik ben een FairSterker. (Ook FairSterker worden? Check onze vacature hierrrrrrr!)

Hoe mij werken als FairSterker bevalt?

Mocht het niet bevallen dan is dit natuurlijk de laatste plek waar ik dat ga meedelen ;). Echter is er niets aan gelogen als ik zeg dat ik het de afgelopen periode enorm naar mijn zin heb gehad. Met oude bekende Kees Paardekooper en Arthur Wensveen in één kamer te zitten, voelde al snel erg vertrouwd en het enthousiasme en plezier wat zij uit FairSterk halen heeft ook zijn uitwerking op mij.

Het vernieuwende concept van FairSterk, een creatief RPO bureau, bekend maken binnen de markt is en blijft een lastig karwei. Maar de afgelopen maanden zien we langzaam maar zeker dat steeds meer klanten het beginnen te begrijpen en dat is natuurlijk super.

Door bij steeds weer verschillende bedrijven over de vloer te komen leer ik veel. Daarnaast is werken in een startup vanaf het begin een bijzondere uitdaging geweest. Hetgeen wat je doet en wat je vindt kan bepalend zijn voor het bedrijf en het geeft erg veel energie om samen stapje voor stapje te groeien.

Bekijk de voordelen van een creatief RPO als FairSterk

Download de whitepaper

Wat ik doe?

Als ik er zo over nadenk, zijn mijn werkzaamheden als FairSterker eigenlijk best wel heel erg divers. Uiteraard ben ik voornamelijk actief op locatie bij onze klanten om, zoals we dat zo mooi zeggen, van hun werving een specialisme te maken. Hierbij hou ik mij bezig met arbeidsmarktcommunicatie, employer branding, candidate experience en wervingsstrategieën. Ik bedenk bijvoorbeeld met welke middelen en inzet een bepaalde doelgroep benaderd kan worden om zo openstaande vacatures in te vullen. Omdat onze klanten verschillen van ingenieursbureaus tot UX Designers, is elke opdracht anders.

Daarnaast hou ik mij intern bezig met het binnenhalen van nieuwe klanten en opdrachten en denk ik met FairSterk mee over zaken als strategie, (online)marketing en hoe de website er bijvoorbeeld uit moet komen te zien.

Waar ik het plezier uit haal?

Het meeste plezier haal ik uit het feit dat ik volledige trajecten doorloop. Vanaf de eerste ‘verkoop’ gesprekken tot aan het op locatie werken bij de klant, ik ben er persoonlijk bij betrokken. Je bouwt hierdoor een persoonlijke relatie op met klanten en het resultaat van je eigen inzet terugzien geeft veel voldoening.

Verder hangt er op kantoor bij FairSterk zelf een ontspannen sfeer. Afgezien van hard werken moet er ook gewoon hard gelachen kunnen worden. Lachen is tenslotte gezond!

Toekomstpraat

Wat betreft de toekomst. We hebben als FairSterk zijnde het doel om te groeien en dat geldt ook voor mij persoonlijk, maar meer dan dat kan er eigenlijk niet gezegd worden. We zijn in ieder geval met een hoop nieuwe dingen bezig, wie weet wat dat allemaal gaat brengen.

werken als fairsterker

Interessant?

Meer weten over dit onderwerp? Kom in contact met FairSterk