De samenwerking met ingenieursbureau KCI

Het doel van deze businesscase is een indruk te geven hoe KCI, in samenwerking met FairSterk, werk maakt om van hun werving een specialisme te maken. Onderscheidend zijn door een strategische opzet van het recruitment en de arbeidsmarktcommunicatie. Vanuit vooraf gestelde doelen en een heldere strategie is het opzetten van de arbeidsmarktcommunicatie en een goed lopend recruitmentproces van essentieel belang voor KCI. Het hoofddoel is de optimalisatie van de candidate experience met daarbij het verlagen van de cost-perhire en de time-to-hire. 

Contact

info@fairsterk.nl
010-3031913

Volg ons ook op

Mark Groenendijk, Managing Director KCI:

“Als organisatie beseffen we dat het noodzakelijk is om aandacht te besteden aan onze eigen werving door de relatie aan te gaan met onze doelgroep en te werken aan een optimale candidate experience om toekomstige werknemers van KCI te boeien en zodoende te binden. Door nu te investeren in recruitment lopen we straks voor op de concurrentie, zijn we goedkoper uit en minder afhankelijk van bemiddelingsbureaus.”