Volg ons op:

Een situatieschets. Stel je eens voor, je hebt een bedrijf van rond de 20 werknemers en wilt groeien naar meer dan 100… Binnen een aantal jaar. Een prachtige doel. Tot nu toe, heeft je bedrijf verschillende werf- en marketingactiviteiten ondernomen, maar echt focus -en dus resultaat- is er nooit om je doel te bereiken. Daarnaast, je werkt met verschillende systemen. Tijd dus voor een andere aanpak; inbound marketing.

Wat is en wat doet inbound (recruitment) marketing?:
• Eén CRM (database) voor je marketing én recruitment activiteiten en beheer.
• Een strategie waarbij je potentiële klanten of sollicitanten aantrekt (leads), in plaats van direct benaderd.
• Het zichtbaar en vindbaar maken van je bedrijf
• Het volledig optimaliseren en automatiseren van je cliënt- en candidate journey.

Waar gaan wij voor zorgen?
Uiteindelijk, zorgen met een gerichte recruitment, marketing en communicatiestrategie dat jij
meer en sneller nieuwe sollicitanten (én/of klanten) genereert vanuit, bijvoorbeeld, (werken bij) websitebezoeken. Dit noemen wij ‘leads
genereren‘ en deze ‘leads’ moeten uiteindelijk klant of werknemer worden. Dat proces kan je strategisch inrichten, automatiseren en beheren om zodoende exponentiële groei te realiseren.

Wat kan je verwachten tijdens de demo

Hoe je met een inbound (recruitment) marketing en één CRM exponentieel groeien in zowel klanten én personeel. Hoe? Een van onze specialisten gaat graag digitaal het gesprek aan. De volgende onderwerpen zullen we behandelen.

  • Kort doornemen van de huidige situatie aan de hand van ons inbound (recruitment) marketing en communicatiemodel
  • Kort doornemen van je doelen
  • Uitleg over de mogelijkheden en diensten van het CRM, danwel hoe je de doelen kan bereiken
  • Live demonstratie over hoe je het CRM (hubspot) kan inzetten om je doelen te bereiken door een combinatie van data, strategie en automatisering

Vul het formulier in voor de aanvraag

“Je recruitment én marketing in één geautomatiseerd systeem? Dat kan! De automatisering, strategie en gebruik van data werft beter en optimaliseert je arbeidsmarktcommunicatie. Tegelijk trek je nieuwe klanten aan.”

Wat kan je bereiken met een marketing en communicatiestrategie?

Uiteindelijk, zorgen met een gerichte recruitment, marketing en communicatiestrategie dat jij meer en sneller nieuwe sollicitanten (én/of klanten) genereert vanuit, bijvoorbeeld, (werken bij) websitebezoeken. Met een gerichte strategie en met behulp van een CRM kunnen deze percentages tot wel 40% toenemen. Dit noemen wij ‘leads genereren‘ en deze ‘leads’ moeten uiteindelijk klant of werknemer worden. Dat proces kan je strategisch inrichten, automatiseren en beheren. Daar helpen wij bij. Download ons groeiplan, vul zelf je getallen in en bepaal de potentie van je bedrijf.

Onderstaand een webinar over de theorie achter inbound (recruitment) marketing en de resultaten die je er mee kan bereiken.

Super interessant?

Meer kennis bij FairSterk.