Recruitment en arbeidsmarktcommunicatie in tijden van crisis

Hoe ga je om met recruitment en arbeidsmarktcommunicatie in tijden van crisis. Een nieuwe wereld waar ontwikkelingen zich in rap tempo opvolgen. Want wat doe je met lopende sollicitanten, openstaande vacatures en de communicatie richting de arbeidsmarkt? Juist nu is het tijd om zichtbaar én bereikbaar te blijven en jouw doelgroep te blijven informeren over jouw organisatie, vacatures en verhalen.

Wat doet FairSterk om samen jouw doelen voor recruitment en arbeidsmarktcommunicatie te bereiken?

Wij zetten (online) recruiters en specialisten arbeidsmarktcommunicatie in die samenwerken met de HR / recruitment afdeling, communicatie of directie. De specialisten zijn flexibele projectmanagers voor het strategisch coördineren en implementeren van de arbeidsmarktcommunicatie in combinatie met direct pro-actieve werving

Welke mogelijkheden zijn er? Wij werken op basis van jouw behoefte, zodoende op-maat-offertes. Onze samenwerking kan volledig online op elkaar worden afgesteld.

Online diensten FairSterk
  • Online Recruiteer (de perfecte combinatie tussen Recruiter en Marketeer)
  • Automatisering recruitmentproces middels op maat geïmplementeerd Applicant Tracking System
  • Online arbeidsmarktcampagnes inclusief op maat gemaakte content
  • Een werken bij website inclusief op maat gemaakte content

Meer informatie? Plan een vrijblijvend telefonische afspraak direct in je agenda.