Bekijk de webinar

Inbound recruitment marketing

Kijk terug! Inbound recruitment marketing

Door middel van Inbound recruitment marketing regisseer je de activiteiten van de doelgroep rondom je werkgeversmerk. Hierbij speel je in op hun gedrag en behoeften met als doel aan te sturen op concrete acties. Dit gebeurt onder andere door procesoptimalisatie in verschillende onderdelen:

β€’ Het interesseren van de doelgroep
β€’ Het verleiden tot conversie
β€’ Trechteren of segmenteren
β€’ Het optimaliseren van het sollicitatieproces
β€’ Het onboarden

Werken met een inbound CRM kan de groei van je organisatie enorm doen versnellen. Vraag een demo aan.

Kortom. Veel informatie en onmogelijk om alles te behandelen in één webinar. 20 minuten is prima! Daarom beginnen we met de “wat is het en wat kan het bijdragen aan mijn organisatie” vragen.

Vraag een demo aan!
Webinar: Inbound Recruitment Marketing

Inbound recruitment marketing?

In de basis is inbound recruitment marketing het begeleiden en interesseren van (latent) werkzoekenden door je interne en externe
communicatie te optimaliseren en strategisch op elkaar af te stemmen. Zodat zij, wanneer de kandidaat hier klaar voor is en de organisatie de juiste vacature heeft, de stap zullen zetten naar je bedrijf.

De webinar zal ongeveer 20 min van je tijd in beslag nemen. Tijdens de webinars waren er momenten van interactie en het stellen van vragen. Kort, maar krachtig, behandelen we de volgende onderwerpen:

  • Wat is inbound recruitment marketing
  • Inrichten en gedachte achter de β€˜candidate journey’
  • Het gebruik en belang van data
  • Procesoptimalisatie