Volg ons op:

Wat ga je lezen?

In de basis is Inbound Recruitment Marketing het begeleiden en interesseren van (latent) werkzoekenden door je interne en externe communicatie te optimaliseren en strategisch op elkaar af te stemmen. Zodat zij, wanneer de kandiaat hier klaar voor is en de organisatie de juiste vacature heeft, de stap zullen zetten naar je bedrijf.

Je optimaliseert je recruitmentproces, stemt het interne en externe proces op elkaar af met focus op de juiste doelgroep en maakt dit meetbaar. De in te zetten en te ontwerpen communicatiemiddelen binnen dit proces worden geladen door het verhaal, concept en identiteit van het bedrijf. We raden aan om hier goed onderzoek naar te doen alvorens je het
recruitmentproces gaat optimaliseren.

Door middel van Inbound recruitment marketing regisseer je de activiteiten van de doelgroep rondom je werkgeversmerk. Hierbij speel je in op hun gedrag en behoeften met als doel aan te sturen op concrete acties.

Download direct. Let op, de email kan in je SPAM terecht komen.

Meer weten?

Vraag het aan FairSterk