Volg ons op:

Wat ga je lezen?

Een situatieschets. Stel je eens voor, je hebt een bedrijf van rond de 20 werknemers en wilt groeien naar meer dan 100… Binnen een aantal jaar. Een prachtige doel. Tot nu toe, heeft je bedrijf verschillende werf- en marketingactiviteiten ondernomen, maar echt focus -en dus resultaat- is er nooit om je doel te bereiken. Daarnaast, je werkt met verschillende systemen. Tijd dus voor een andere aanpak; inbound marketing.

Wat is en wat doet inbound (recruitment) marketing?:
• Eén CRM (database) voor je marketing én recruitment activiteiten en beheer.
• Een strategie waarbij je potentiële klanten of sollicitanten aantrekt (leads), in plaats van direct benaderd.
• Het zichtbaar en vindbaar maken van je bedrijf
• Het volledig optimaliseren en automatiseren van je cliënt- en candidate journey.

Waar gaan wij voor zorgen?
Uiteindelijk, zorgen met een gerichte recruitment, marketing en communicatiestrategie dat jij
meer en sneller nieuwe sollicitanten (én/of klanten) genereert vanuit, bijvoorbeeld, (werken bij) websitebezoeken. Dit noemen wij ‘leads
genereren‘ en deze ‘leads’ moeten uiteindelijk klant of werknemer worden. Dat proces kan je strategisch inrichten, automatiseren en beheren om zodoende exponentiële groei te realiseren.

Download direct. Let op, de email kan in je SPAM terecht komen.

Meer weten?

Vraag het aan FairSterk