Volg ons op:

Werknemers als helden

In samenwerking met Zuid Nederlands Installatiebedrijf B.V. werft FairSterk, beheren we de social media en verzorgen we de arbeidsmarktcommunicatie. Dit doen we door te vloggen, bloggen, content ontwerp en de vindbaarheid te vergroten van ZNI. ZNI is werkzaam in de bouw.

Het proces om tot een strategie en beheer te komen verliep in 4 stappen:

Identiteit

Bespreken van de verhaallijn en welke waardes het moet uitstralen.

Strategie

Het bepalen van de doelgroep, marketing en communicatiestrategie.

Creatie

Vloggen, vindbaarheid vergroten, werken bij site aangepast.

Beheer

ontwerpen, schrijven en positioneren en plaatsen op social media.


Bepalen van het verhaal

Middels een creatieve identiteitssessie hebben we bepaald met welke verhaallijn we ZNI gaan positioneren op de arbeidsmarkt.

Gekozen is om de medewerkers van ZNI als helden te positioneren.

Onderdeel van de marketing en communicatiestrategie was het maken van een vlogserie. Er zijn vier vlogs opgenomen.


Meer bezoekers voor de werken-bij website

Samen met ZNI is het doel de vindbaarheid en het aantal bezoekers op de werken-bij website te vergoten. Resultaat: sneller en uiteindelijk goedkoper vacatures invullen in combinatie met het profileren als werkgever op de arbeidsmarkt.

  • Content ontwerp en social media beheer
  • Schrijven van content: blogs, interview
  • google vindbaarheid vergroten
  • Verhaallijn brengen in de communicatie
  • Werken-bij website als kennisbron inzetten


Meer weten?

Vraag het aan Kees.