Volg ons op:

Wat kost een werken bij website? Een werken bij website is de basis voor jouw recruitmentproces en is dé plek om te laten zien waarom personen bij jouw bedrijf moeten komen werken. Wat heb je er nou eigenlijk aan en hoeveel kost een werken bij website? 

Creëer focus

Maar waarom nou investeren in een hele nieuwe website? Het antwoord is simpel: je creëert focus. Jouw potentiële kandidaat is (nog) niet geïnteresseerd in jouw producten en diensten. De kandidaat is benieuwd naar de onderscheidende factor van werken bij jouw bedrijf. Met een werken bij website kan je heel gericht inspelen op jouw potentiële nieuwe medewerkers en authentiek beeld van jouw organisatie laten zien. Zo kan een kandidaat beter afwegen of een functie bij hem/haar past. Met een aparte website heb je veel meer ruimte en controle om dit zo in te richten als jij wilt.

Wat levert een werken bij website op?

Het antwoord is simpel: meer sollicitanten. Een werken bij website is het ideale middel om het employer brand (link) te versterken. Je kan laten zien waarom jouw organisatie een aantrekkelijke werkgever is en waarom personen bij jouw organisatie zouden moeten komen werken. 

Zet in eenvoudige stappen inbound recruitment marketing op binnen jouw organisatie.

  • Jouw handleiding voor het optimaliseren van je recruitmentproces; 
  • Zowel in je interne als externe communicatie; 
  • Speciaal voor de specialist arbeidsmarktcommunicatie, recruiter of HR manager die van zijn werving een specialisme wil maken. 
Download de handleiding

Voordelen werken bij website

Een werken bij website brengt verschillende voordelen met zich mee. Allereerst is er veel meer ruimte voor diepgaande informatie over jouw werkomgeving. Je kan beter duidelijk maken wat de doorgroeimogelijkheden zijn en hoe de sfeer binnen jouw organisatie is. Waar een vacaturepagina vaak beperkt blijft tot één enkele pagina heb je nu een volledige website om beleving over te brengen op de doelgroep. Op een werken bij website kan dit door verschillende contentvormen. Bijvoorbeeld in de vorm van vlogs, blogs of vacaturevideo’s.  

Maar dit zijn niet de enige voordelen. Een werken bij website zorgt voor een centraal platform voor al uw wervingsactiviteiten. Door jouw website SEO-proof te maken zijn jouw vacatures daarnaast beter vindbaar op Google, wat weer meer verkeer naar de website oplevert. 

Wat kost een werken bij website

Een antwoord op de vraag ‘wat kost een werken bij website’ is moeilijk te geven. Dit hangt namelijk af van uw behoeften en wensen. De prijzen voor het ontwikkelen van een kwalitatief goede werken bij website beginnen vanaf ongeveer €3000,-. U heeft dan een goede, maar algemene werken bij website. Wil jij nou een website met verschillende landingspagina’s, interactieve afbeeldingen en een gekoppeld ATS-systeem? Dan loopt de prijs op. 

Wat staat er op een werken bij website?

Nu antwoord gegeven is op de vraag; wat kost een werken bij website, kijken we naar de inhoud. Een werken bij website kan je ook zelf ontwikkelen. Daarom bespreken we een aantal zaken die niet mogen missen op een werken bij website:

  • Jouw vacatures
    Vermeld zo duidelijk mogelijk de arbeidsvoorwaarden als salaris, doorgroeimogelijkheden en de verantwoordelijkheden die bij de functie horen. Sollicitanten vinden inzicht in het sollicitatieproces ook altijd heel belangrijk. Geef dus aan tot wanneer de inschrijving loopt, hoe dit proces in elkaar zit en wanneer de sollicitant een reactie kan verwachten.
  • Het verhaal van jouw organisatie 
    Om jouw doelgroep te overtuigen is het belangrijk om het echte verhaal van jouw organisatie naar voren komen. Wie is de organisatie en waarom doet de organisatie wat het doet?  
  • Content
    Geen enkel persoon wordt enthousiast van pagina’s vol met lange moeilijk teksten. Gebruik daarom verschillende soorten content om jouw bedrijf te promoten. Een video hoe jouw bedrijfspand eruit ziet en projecten die jouw organisatie doet is al een goede start. Op deze manier ontwikkel je beleving.  
  • Verhalen van medewerkers.
    De potentiele kandidaat is benieuwd hoe werken bij jouw organisatie is. Laat dit zien door verhalen van medewerkers.  Laat zien wat zij leuk (en minder leuk vinden) aan werken bij jouw organisatie. Zo onderscheid je je als werkgever van jouw concurrentie op de arbeidsmarkt.

Uiteraard zijn er nog veel meer aspecten die je kan toevoegen om jouw werken bij site te versterken en over te komen als een aantrekkelijke werkgever. FairSterk heeft ervaring met het ontwikkelen van verschillende werken-bij websites. Benieuwd naar ons werk? Kijk eens op de werken bij website van onze klant Kooiman Marine Group.

wat kost een werken bij website

Super interessant?

Meer kennis bij FairSterk.