Hoe zet je recruitment op voor een HR afdeling

Steeds meer organisaties kiezen ervoor om (flexibel) een recruiter in dienst te nemen naast een HR adviseur. Was het van oudsher altijd maar een klein onderdeel van HR, mede door de crisis niet noodzakelijk. Tegenwoordig, door o.a. arbeidsmarktkrapte, diversiteit aan (online) wervingskanalen en doelgroepen die lastig te bereiken zijn, is het veel meer dan een klein onderdeel geworden. Recruitment en HR zijn beide even belangrijk geworden. Maar, een HR adviseur kan zich niet in tweeën splitsen of een 80 uur durende werkweek maken.

Ons vijf pagina’s tellende stappenplan helpt de HR adviseur met het stapsgewijs opzetten van recruitment en arbeidsmarktcommunicatie. Het geeft handvatten waar je op moet letten en hoe je de investering meetbaar maakt.

Download de handleiding door het onderstaande formulier in te vullen



Deze handleiding geeft informatie over:

  • Wat zijn de voordelen van recruitment en arbeidsmarktcommunicatie
  • Welke stappen zijn er nodig om je recruitment op te zetten
  • Hoe maak je het meetbaar en creëer je draagvlak
  • Hoe kan je de investering in een recruiter meetbaar maken
  • En meer tips, tips en tips!

Deel op: