Recruit als een imagineer

Recruiten als een marketeer. Inmiddels is de gemiddelde recruiter wel bekend met deze zienswijze. Zo niet, dan raden we aan om je hierin te verdiepen, aangezien dit de toekomst van het vak is. Google op ‘recruit als een marketeer’ en de whitepapers en blogs vliegen je spreekwoordelijk om de oren. Wat opvalt is dat tegenwoordig veel geschreven wordt over het opvangen van (big) data en het targetten van de doelgroep. Zeer bruikbaar, de toekomst, maar recruitment blijft ook mensenwerk. Het vinden van de kandidaat is een belangrijke stap, de candidate experience danwel het binnenboord halen van een kandidaat en het persoonlijke recruitmentproces wat daarbij komt kijken is net zo belangrijk.

Middels deze whitepaper geven we een indruk hoe je kan recruiten als een imagineer. Hoe kunnen bedrijven zich onderscheiden op het moment dat de juiste kandidaat is gevonden en hij of zij, naar alle waarschijnlijkheid, meerdere opties heeft om ergens aan de slag te gaan. Recruitment is marketing en daarbij is het inspelen op emoties van essentieel belang. Tijd voor een theoretische uitleg hoe je dit, en daarbij de candidate experience, kan regisseren door het toevoegen van beleving aan je recruitmentproces in combinatie met de arbeidsmarktcommunicatie.

Voor de zekerheid!
Wij maken géén misbruik van je (email) gegevens! Vinden wij ook FairVelend. Je zal géén dagelijkse nieuwsbrieven ontvangen of andere aanbiedingen.
We proberen je alleen op de hoogte te houden van nuttige informatie en kennis wat bruikbaar is binnen jouw vakgebied.

 

Download de whitepaper door het onderstaande formulier in te vullen






Ik ga akkoord met het opslaan en verwerken van mijn gegevens

Lees meer over recruitment en arbeidsmarktcommunicatie