Onze werkwijze
Van plan van aanpak naar concrete doelen realiseren
Focus op latent én actief werkzoekenden
Bij onze werving, de opzet van campagnes en het ontwikkelen van content houden we rekening met het verkrijgen van gegevens van latent én actief werkzoekenden. Hierdoor wordt de relatie met (potentiële) kandidaten verbeterd, ben je onderscheidend en zodoende worden vacatures sneller ingevuld. Meer weten? Bekijk de video.
Van onderzoek, naar plan van aanpak en realisatie
Als organisatie heb je behoefte aan een snelle oplossing gecombineerd met een lange termijn strategie. Onze visie daarop is niet anders. Wil je als organisatie bewust groeien én sneller vacatures invullen, dan is een directe aanpak noodzakelijk. Daarnaast zal er ook een duurzaam plan van aanpak moeten zijn met focus op je recruitment, marketing én arbeidsmarktcommunicatie. Een plan van aanpak realiseren wij vanuit een inventarisatie, onze recruitmentscan van de organisatie:
- Rapportage met daarin de huidige situatie en gewenste situatie van de organisatie
- Aan de hand van de gewenste situatie een concreet geformuleerd actieplan (quick en big wins) inclusief tijdlijn waarmee de organisatie zelf aan de slag kan indien gewenst
- Opties hoe (een team van) FairSterk kan ondersteunen bij o.a. de werving plus het opzetten van een campagne en employer brand.
- Data gedreven inzichten over jouw doelgroep(en)