Specialist Arbeidsmarktcommunicatie

De Specialist Arbeidsmarktcommunicatie: creatief projectleider en waakhond van de arbeidsmarktcommunicatie.
Op projectbasis staat de specialist arbeidsmarktcommunicatie onze klanten bij om de opzet en uitvoer van de arbeidsmarktcommunicatie in goede banen te leiden. Hierbij werkt de specialist arbeidsmarktcommunicatie bij de klant op locatie. Hulp nodig bij het praktisch uitvoeren van arbeidsmarktcommunicatie, zoals het schrijven van creatieve teksten voor vacatures, opzetten van videovacatures, blogs of andere vormen van content marketing? Opzetten en uitvoeren van arbeidsmarktcampagnes? Geen probleem!

Lees hier de strategische aanpak hoe wij in samenwerking met u van uw werving een specialisme maken. Meer informatie over recruitment en arbeidsmarktcommunicatie? Verrijk jezelf met kennis middels onze whitepapers of neem deel aan onze workshops en webinars.

Kennisbank

Kennis over recruitment en arbeidsmarktcommunicatie?

Lees onze whitepapers, businesscases of neem deel aan onze workshops.

Leer meer
Stap 1

Help! Ik herken mij in de volgende uitdagingen

  • Arbeidsmarktcommunicatie opzetten en vormgeven, maar geen kennis
  • Ontbreken projectmanager voor coördinatie en opzet arbeidsmarktcommunicatie
  • Tijdelijk vervanger nodig van de huidige specialist arbeidsmarktcommunicatie
  • Inefficiënt recruitment proces en candidate journey
Stap 2

Samenwerken! FairSterk helpt

  • Door de projectmatige inzet van een specialist arbeidsmarktcommunicatie voor het opzetten, uitvoeren en coördineren van de gehele arbeidsmarktcommunicatie alsmede arbeidsmarktcampagnes
  • Door de projectmatige inzet van een creatief projectleider van een projectgroep arbeidsmarktcommunicatie
  • Bij het schrijven van creatieve teksten voor vacatures, opzetten van videovacatures, blogs of andere vormen van content marketing
Stap 3

Duidelijk! Welke activiteiten komen hierbij kijken?

  • Probleemanalyse, doelen stellen en samenstellen projectgroep
  • Arbeidsmarktonderzoek, doelgroeponderzoek en SWOT analyse
  • Analyse uitwerken tot concepten en communicatiemiddelen
  • Ontwerpen en vormgeven van het concept (werken-bij, teksten, etc)
  • Toepassen en evalueren van het concept
Stap 4

Interessant! Wat levert het op?

  • Ontzorging en inhouse vakkennis bij opzet arbeidsmarktcommunicatie
  • Efficiënt en meetbaar recruitmentproces
  • Focus op de doelgroep en hogere instroom sollicitanten
  • Besparing tijd en geld door inzetten van een specialist arbeidsmarktcommunicatie
Stap 5

Overtuigd! Ik ga samenwerken met FairSterk, want

  • Vergroten van kennis personeel over arbeidsmarktcommunicatie
  • Eén partner, snel schakelen, die projectmatig in te zetten is indien nodig
  • Werken op locatie, vanuit uw bedrijfscultuur en kernwaarden
  • Snel hulp en advies bij uitvoeren van content marketing, blogs, teksten, etc

FairSterker Arthur helpt je graag verder!